Проблемна тема 2018р. - 2022р.:
Проблемна тема 2014р. - 2018р.:
"Використання у корекційній роботі нетрадиційних методів лікувальної педагогіки і психотерапевтичних технологій з дітьми із особливими освітніми потребами під час освітнього процесу"
Основна задача:
Провідна педагогічна ідея:
Актуальність звернення до даної проблеми:
Проблемна тема 2014р. - 2018р.:
"Інтерактивні
технології, як провідний засіб у навчальному процесі та застосування
здоров’язберігаючих технологій під час їх використання."
Основна задача:
Виховати функціонально грамотну особистість, готову жити, вчитися і працювати в сучасному інформаційному суспільстві, яка вміє адаптуватися в будь - яких умовах.Провідна педагогічна ідея:
Створення оптимальних умов для розвитку мислинєвої діяльності, самостійності, інтелектуальної діяльності, формування навчально - інформаційниї, інтелектуальних та спеціальних умінь - основи розвитку креативних здібностей
Актуальність звернення до даної проблеми:
Диктується проблемами сучасності, суспільства, оскільки школа повинна готувати учнів, здатних самостійно здобувати знання та застосовувати їх в умовах сучасної дійсності.
МЕТОДИЧНІ РОЗРОБКИ:
Друковані засоби навчання
МЕТА: Підвищення інтересу учнів до інформатики. Можливість часткового дописування. Використання зошитів, як окремої одиниці без прив’язки до певного підручника (оскільки запропоновані у них завдання відповідають програмі).
Зошит для 2 класу (ЗПР) з друкованою основою
Зошит для 9 класу (ЗПР) з друкованою основою
Методичні рекомендації:
Збірка
“Оздоровлюючий комплекс вправ для зняття втоми у учнів під час
навчання в кабінетах інформатики”
Мета: Формувати здоров’язберігаючі компетентності в уснів з інтелектуальними
порушеннями та ЗПР
СЕМІНАР
"покоління Z"
Мета:
Розглянути та зрозуміти термін "покоління z", що застосовується для дітей, які народилися між другою половиною дев'яностих та другою половиною двотисячних. Те, що минулі покоління називали "технологіями майбутнього", пококоління Z вважає невід'ємною частиною повсякденного житття.
Доповідь на педагогічній раді
"ІНФОРМАЦІЙНО - ЦИФРОВА КОМПЕТЕНТНІСТЬ"
29.03. 2018р.
Мета:
Презентувати педагогічному колективу сутність використання інформаційних і комунікаційних технологіїй для здійснення інформаційної діяльності в своїй професійній сфері, а саме:
- здійснювати інформаційну діяльність по збору, обробці, передачі, збереженню інформаційного ресурсу, по продукуванню інформації з метою автоматизації процесів інформаційно-методичного забезпечення;
- оцінювати і реалізовувати можливості електронних видань освітнього призначення і розподіленого в мережі Інтернет інформаційного ресурсу освітнього призначення;
- організовувати інформаційну взаємодію між учасниками учбового процесу і інтерактивним засобом, що функціонує на базі засобів ІКТ;
- створювати і використовувати психолого-педагогічні діагностичні методики контролю і оцінки рівня знань учнів, їх просування в навчанні;
- здійснювати навчальну діяльність з використанням засобів ІКТ в аспектах, що відображають особливості конкретного навчального предмету.
"ІНФОРМАЦІЙНО - ЦИФРОВА КОМПЕТЕНТНІСТЬ"
Презентувати педагогічному колективу сутність використання інформаційних і комунікаційних технологіїй для здійснення інформаційної діяльності в своїй професійній сфері, а саме:
- здійснювати інформаційну діяльність по збору, обробці, передачі, збереженню інформаційного ресурсу, по продукуванню інформації з метою автоматизації процесів інформаційно-методичного забезпечення;
- оцінювати і реалізовувати можливості електронних видань освітнього призначення і розподіленого в мережі Інтернет інформаційного ресурсу освітнього призначення;
- організовувати інформаційну взаємодію між учасниками учбового процесу і інтерактивним засобом, що функціонує на базі засобів ІКТ;
- створювати і використовувати психолого-педагогічні діагностичні методики контролю і оцінки рівня знань учнів, їх просування в навчанні;
- здійснювати навчальну діяльність з використанням засобів ІКТ в аспектах, що відображають особливості конкретного навчального предмету.
Творчий звіт на засіданні ШМО
"Форми і методи
корекційної роботи на уроках інформатики"
29.05.2018р.
"Форми і методи корекційної роботи на уроках інформатики"
посилання
Немає коментарів:
Дописати коментар